Reklamace
Česká pošta:
Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)
Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí,že zboží je rozbité, či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.
Česká pošta – případné škody je nutné nahlásit České poště nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 111 244 nebo osobně na pobočce České pošty. Zákazník bude potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty sepíše se zákazníkem zápis o škodě spolu s protokolem o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás stačí kontaktovat na info@provitto.cz a o dalším postupu bude zákazník informován.
Zboží nesouhlasí s fakturou?
Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?
Kontaktujte nás na info@provitto.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.
Zboží nesplňuje Vače očekávání a chcete jej reklamovat?
Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.provitto.cz , zašlete e-mail na adresu info@provitto.cz , v němž uvedete zejména typ výrobku, číslo faktury nebo objednávky a popis závady.